O nas

Firma SAI s.c. powstała w 1993 roku i obecnie jesteśmy jedną z wiodących marek zapewniającą kompleksową obsługę z zakresu druku termotransferowego. Jako nieliczni w Polsce posiadamy bogaty park maszynowy do konfekcjonowania taśm termotransferowych oraz materiałów tekstylnych, dzięki czemu zawsze możemy sprostać oczekiwaniom naszych Klientów.


Jesteśmy jedną z pierwszych firm na rynku polskim zajmujących się tą tematyką. Współpracujemy z renomowanymi dostawcami surowców do produkcji, co zapewnia nam wysoką jakość oferowanych produktów.

Czytaj więcej >

Kontakt

SAI

ul. Sosnowa 94 / 98
97-200 Tomaszów Mazowiecki

tel. 530 775 153

tel. (44) 724 74 79

e-mail: biuro@sai.com.pl


Specjalista ds. obsługi Klienta

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • - przyjmowanie i realizacja bieżących zamówień,

  • - pozyskiwanie nowych Klientów,

  • - budowanie i utrzymywanie efektywnej komunikacji z Klientami,

  • - przygotowywanie ofert handlowych,

  • - realizacja planów sprzedażowych,

  • - aktywna sprzedaż dopasowana do potrzeb Klienta,

  • - poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych,

  • - dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli masz:

  • - wykształcenie wyższe,

  • - umiejętności handlowe oraz negocjacyjne,

  • - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • - łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,

  • - umiejętność szybkiego uczenia się,

  • - takie cechy jak: kreatywność, samodzielność, pewność siebie, skuteczność, determinację.

Oferujemy:

  • - szkolenie zawodowe,

  • - pracę w Dziale Sprzedaży,

  • - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • - wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji,

  • - przyjazną atmosferę w miejscu pracy,

  • - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

 

Product Manager

 

Opis stanowiska:

  • - rozwój sprzedaży poprzez nawiązywanie relacji z nowymi kontrahentami,

  • - współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju rynku,

  • - wprowadzanie nowych produktów na rynek i ich rozwój oraz samodzielne zarządzanie powierzonymi produktami,

  • - kontakty i współpraca z dostawcami zagranicznymi oraz krajowymi,

  • - śledzenie trendów rynkowych,

  • - przygotowanie kalkulacji produktów i zarządzanie cenami,

  • - praca nad planowaniem kampanii marketingowych.

Wymagania:

  • - wykształcenie techniczne,

  • - bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

  • - umiejętność rozwiązywania zagadnień technicznych oraz przeprowadzania prac serwisowych sprzętu,

  • - umiejętność obsługi klientów biznesowych, doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji handlowych,

  • - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,

  • - umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.

Oferujemy:

  • - szkolenie zawodowe,

  • - pracę w Dziale Sprzedaży,

  • - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • - wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji,

  • - przyjazną atmosferę w miejscu pracy,

  • - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

 

Frontend Developer

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • - tworzenie, testowanie, wdrażanie i rozwój aplikacji webowych,

  • - udział przy projektowaniu UX/UI,

  • - poznanie wymagań biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania technologiczne,

  • - analiza wymagań i szacowanie nakładu pracy,

  • - dbanie o jakość kodu.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli masz:

  • - praktyczna znajomość JavaScript, HTML5, CSS3,

  • - znajomość jednego z frameworków JavaScript (Angular, React),

  • - znajomość zagadnień związanych z responsywnością (RWD),

  • - umiejętność korzystania z systemu kontroli wersji GIT.

Mile widziane:

  • - doświadczenie w zakresie projektowania aplikacji,

  • - znajomość Bootstrap, jQuery, NodeJs,

  • - znajomość integracji z wykorzystaniem API/REST,

  • - znajomość Linux, Docker.

Oferujemy:

  • - szkolenie zawodowe,

  • - pracę w Dziale IT,

  • - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • - wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji,

  • - przyjazną atmosferę w miejscu pracy,

  • - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

 

 

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • - pozyskiwanie nowych Klientów,

  • - przyjmowanie i realizacja bieżących zamówień,

  • - budowanie i utrzymywanie efektywnej komunikacji z Klientami,

  • - przygotowywanie ofert handlowych,

  • - realizacja planów sprzedażowych,

  • - aktywna sprzedaż dopasowana do potrzeb Klienta,

  • - poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych,

  • - dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klienta.

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli masz:

  • - wykształcenie wyższe,

  • - umiejętności handlowe oraz negocjacyjne,

  • - wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,

  • - łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,

  • - umiejętność szybkiego uczenia się,

  • - takie cechy jak: kreatywność, samodzielność, pewność siebie,skuteczność, determinację.

Oferujemy:

  • - szkolenie zawodowe,

  • - pracę w dziale sprzedaży,

  • - stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • - wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji,

  • - przyjazną atmosferę w miejscu pracy,

  • - możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


Zainteresowane osoby prosimy o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: praca@sai.com.pl


Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę SAI s.c. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w procesie rekrutacji znajdziesz tutaj.

Designed by SAI S.C..